بهترین ورزش برای کنکوری ها و فواید آن در سال کنکور

بهترین ورزش برای کنکوری ها و فواید آن در سال کنکور

کشش کنکور ورزش کنکور ورزش و کنکور ورزش مناسب کنکوری ها ورزش مناسب برای کنکوری ها ورزش عالی برای کنکوریها ورزش در سال کنکور ورزش در دوران کنکور ورزش برای کنکوری ها مناسب ترین کشش های کنکور فواید ورزش کنکور فواید ورزش برای کنکوری ها فایده های ورزش برای کنکوری ها تمرین کنکور بهترین ورزش های کنکور بهتری نرمش های کنکور اثرات ورزش در کاهش استرس داوطلبان کنکور   دانشجوفا: ورزش کردن نه تنها فواید جسمانی با خود به همراه می‌آورد بلکه می‌تواند فواید روان‌شناختی بسیاری برای داوطلبان کنکور به خصوص در روزهای پراسترس پایانی داشته باشد.امروز میخوایم با هم چند تا از بهترین ورزش های دوران کنکور رو مرور کنیم.

 

فواید ورزش برای کنکوری ها

کاهش افسردگی، کاهش اضطراب و استرس و بالا بردن عزت نفس و آسایش فکری از جمله فواید مهم ورزش است.در واقع ورزش کردن، سبب ترشح هورمون آدرنالین در بدن شده و این هورمون در بدن به بیدار ماندن بیش‌تر و تمرکز افراد کمک می‌کند.

کارشناسان برای زنگ ورزش کنکوری‌ها توصیه‌هایی دارند. آن‌ها می‌گویند داوطلبان کنکور به خصوص در روزهای پایانی مانده به آزمون سراسری حرکات کششی را در طول روز جزو برنامه‌هایشان قرار دهند. به این شکل که در سه نوبت صبح، ظهر و عصر، حرکات کششی مفاصل شانه، کمر و به خصوص گردن را انجام دهند و هر کشش را بین 6 تا 20 ثانیه نگه دارند و هر نوبت، 4 بار این‌کار را انجام دهند.

 

  • توصیه کارشناسان این است که داوطلبان کنکور زمان تمرین را در برنامه‌ روزمره خود بگنجانند، در غیر این صورت، همواره یک بهانه به وجود می‌آید که ورزش نکنند. ورزش هم مانند مطالعه باید در برنامه‌ریزی روزانه داوطلبان کنکور از جایگاه مهمی برخوردار باشد.
  • نفس عمیق بکشید زیرا این امر باعث تشدید کشش در هنگام بازدم می‌شود. در هر بار کشش سعی کنید، کشش بیشتر شود.
  • در کنار این کشش‌ها، یک برنامه‌ 30 دقیقه‌ای از ورزش‌های هوازی مانند پیاده‌روی، دوچرخه، شنا و… قرار دهید.
  • یک مکان آرام انتخاب کنید. این آرامش به خصوص در حین انجام تمرینات کششی و انبساطی، دارای اهمیت بسیار زیادی است. برای انجام تمرینات زمینی می‌توانید از یک زیرانداز استفاده کنید.
  • تمام تمرینات را آرام و منظم انجام دهید. به طور منظم، تنفس کنید.
  • سعی کنید ورزش های سنگین رو انجام ندین که خستگی بیشتری رو به همراه میاره و احتمال مصدوم شدنتون هم زیاده

بچه ها کنکوری چون شاید خیلی از شما نتونید روزانه پیاده روی و یا سایر ورزش های بیرون رو انجام بدین،ما اینجا یکی سری حرکات و نرمش های کششی روزانه بسیار مفیدی رو برای سرحال شدن در سال کنکور بهتون پیشنهاد می کنیم که می توانید روزانه 30 دقیقه بهش اختصاص بدین و بهتره اول صبح انجام بدین تا سرحال تر بشین اگه خواستین می توانید بین دروس نیز برای استراحت از این حرکت کششی استفاده کنید که میتونه بسیار براتون مفید باشه.

1- سری اول ورزش ها و نرمش های کششی سال کنکور

کشش کنکور ورزش کنکور ورزش و کنکور ورزش مناسب کنکوری ها ورزش مناسب برای کنکوری ها ورزش عالی برای کنکوریها ورزش در سال کنکور ورزش در دوران کنکور ورزش برای کنکوری ها مناسب ترین کشش های کنکور فواید ورزش کنکور فواید ورزش برای کنکوری ها فایده های ورزش برای کنکوری ها تمرین کنکور بهترین ورزش های کنکور بهتری نرمش های کنکور اثرات ورزش در کاهش استرس داوطلبان کنکور

2- سری دوم ورزش ها و نرمش های کششی سال کنکور

کشش کنکور ورزش کنکور ورزش و کنکور ورزش مناسب کنکوری ها ورزش مناسب برای کنکوری ها ورزش عالی برای کنکوریها ورزش در سال کنکور ورزش در دوران کنکور ورزش برای کنکوری ها مناسب ترین کشش های کنکور فواید ورزش کنکور فواید ورزش برای کنکوری ها فایده های ورزش برای کنکوری ها تمرین کنکور بهترین ورزش های کنکور بهتری نرمش های کنکور اثرات ورزش در کاهش استرس داوطلبان کنکور

منابع : دانشجوفا،فارس

تبلیغات

اگر در زمینه تحصیلی و آزمون سراسری ( مشاوره اختصاصی کنکور ۹۸ ، برنامه ریزی تحصیلی ، قبولی تضمینی ، معرفی بهترین منابع ، تکنیک مطالعه و... ) نیاز به مشاوره و یا راهنمایی دارید ،
از خط ثابت با شماره 9099071613 ( از سراسر کشور ) تماس بگیرید.
پاسخگویی کارشناسان مشاور گروپ از 8صبح الی 12 شب

ممکن است شما دوست داشته باشید

بگـــو نظرت چیه؟

نظرات و پیشنهادات شما موجب حمایت و دلگرمی ماست

نظرات شما پس از ارسال،حداکثر ظرف چند ساعت توسط مدیریت تائید خواهند شد

عضویت در کانال تلگرام کنکور 98عضو میشم ! (فیلتر شکن باید روشن باشه)
+ +